lørdag 22. november 2008

Scrappe ekspedisjonen # 5


Her er mitt bidrag denne gangen. Vi fikk en skisse som vi skulle lifte. Alt jeg har brukt på denne LOen, utenom bildet, er kjøpt på Unik Hobby på Hamar. Var så heldig at jeg fikk lov til å være med på treff der 13. november, og da lot jeg ikke sjansen gå fra meg. Fint med treff i en butikk, så kan man bare kjøpe det man mangler.

Bildet er av dattera mi, og er tatt november 2004. Når man har to unger så er det en del bilder som blir tatt likt. Sønnen brukte også dette da han var liten.

Ellers så har jeg vært på jobb i dag og i morgen er det første miniturneringen i håndball for sønnen. Neste uke går i ett og plutselig er det 1. desember. Hutte meg tu, eller tytti mæ som de sier i Trøndelag.

Ha en flott uke alle sammen!

Ingen kommentarer: