fredag 26. desember 2008

God Jul!

Litt forsinket, men sånn er det når alt går i 100.

Vi hadde en kjempefin juleaften og ungene var i 100. Deilig ribbe, pølse, poteter, rød og sur kål og saus. Ingene dessert for det orker ingen allikevel. Svigers og gammel tante var her. Ungenen kjedet seg litt mellom middagen og pakkene. Etter at vi hadde åpnet pakkene forsvant besøket vårt til svogeren min og hans familie. Ungene klarte nesten ikke å styre seg, men pakkene ble åpnet og de var i himmelen.

Bilder kommer når jeg får tømt kameraet mitt. I morgen tur til Hedmarken.

Fortsatt God Jul alle sammen!

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer som jeg har fått av deg i 2008 - jeg setter utrolig stor pris på det:)

Gleder meg til å se hva du finner på av scrapping i 2009:)

Bli gjerne med på utfordringene hos Scrappehuset - og Scrapping the Music - på norsk:)

Ønsker deg og dine et godt nytt år.

Klem Vibeke

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Vil få ønske deg et riktig Godt Nytt År! Håper vi fortsetter å blogges i 2009 :-)

Klem fra Britt :-)