mandag 18. mai 2009

17. mai, er vi så glad i, morro vi har fra morgen til kveld!

Her er noen bilder fra 17. mai og maling av dører og støvsuging. En må lære opp barna tidlig, ikke sant? Vi hadde en kjempefin dag. Det var virkelig varmt i bunad i år. Skolegutten gikk i tog og utpå ettermiddagen var vi på en liten plass og gikk i tog. Ellers så hadde jeg arbeidshelg, og det kjentes at jeg hadde gått i bunadsko. Sliten var jeg da jeg endelig kom hjem i halv 12 tida i går kveld.


Søskene poserer for sin mor. Dette er det siste bildet jeg tok i går.


Litt ablegøyer.


Familien i hvitveis enga.


Frøken snupp.


De neste bildene er fra toget skolegutten gikk i.








På vei til skoletoget.


Snuppa støvsuger rommet til mor og far.


Skolegutt støvsuger gangen.





Fine dører.

1 kommentar:

Vibeke sa...

Hei Kristin:)

Takk for koselige kommentar i bloggen min.

Flotte bilder barna dine:)