mandag 20. oktober 2008

Siden sist.......

Hytta på Brumund, Øvre Vang
Ungene i snøen utenfor hytta til Lynetmor, Gro Mette, sine foreldre.
På Brumundkampen. Jepp, jeg er med på bildet.
Løvraking i hagen til mine foreldre. Min mann og sønn.

Jeg er fryktelig dårlig til å gi lyd fra meg, men her går det slag i slag. Mannen reiste til Jæren på kurs i dag og kommer hjem fredag. Jeg har prøve eksamen i morgen og onsdag. Ungene er på skole og i barnehage og i kveld var det håndball og dansing som sto på programmet. Torsdag skal jeg på jobb og fredag er det åpen dag i barnehagen og danseavslutning på kvelden. Skal bli godt med helg da.


I høstferien var vi hos mine foreldre og på hytta. Vårt første møte med snøen var på Kvikneskogen og på hytta, men med litt tåke og regn så ble den borte. Vi hadde en fin uke som ble avsluttet på Sjusjøen, hvor foreldrene til svogeren min har hytte.


Ellers så har jeg fått meg nye briller som jeg bruker mer eller mindre hele tida.


Har akkurat nå levert en oppgave til Scrappe ekspedisjonen på Glitter & Stas. Skal legge ut de oppgavene etterhvert som vi har lov til å legge dem ut,

Ingen kommentarer: