torsdag 5. februar 2009

Nye LOer

På Glitter&Stas har de en route 66 utfordring gående. Dvs at vi skal prøve å lage 66 LOer innen juli. En må ha enten route66 tema eller 66 av et eller annet på seg. Her er min route66 LO.



Dette er fra en søndagstur. Vi skulle egentlig besøke noen, men det var kaldt og dårlig sparkføre, så det ble en tur på bensinstasjonen for å kjøpe avis og kjærlighet på pinne.



Denne LOen er laget til Scrapping the music - på norsk utfordring sang #2 Englefjes. Synes dattera mi er så fredelig her hun ligger å sover. Ny sang er lagt ut, så får vi se hva jeg får til.



Litt gamle bilder tatt august 2004. Storebror har sin lillesøster på fanget. Ikke helt enig den minste. Søte er de i allefall.



Et lite ras i fra meg i dag. Ute snør det og jeg holder på med å avise fryaeren på kjøleskapet. Skal ut å kjøpe DS spill til eldstemann etterpå før vi henter snuppa i barnehagen. Scrapping er morro for tiden så det kommer sikkert flere LOer og kanskje noen kort etterhvert her.

6 kommentarer:

Monica sa...

kjempefine alle sammen!!
takk for at du deltar på utfordringen vår! :)
Håper du vil være med på #3 også! :)

monica, STM

linn kr/sykepleier sa...

Flotte detaljer på den "STM" LOen.
Fine farger. :D

Wenche sa...

Så flink du er. Jeg er også med på denne Route66 men har ikke kommet så langt.

Vibeke sa...

Englefjes ble skikkelig flott Kristin!!:) Morsomt at du deltar!! Vi har jo Bonus # 2 ute nå også - ValentinDagen - håper du blir inspirert til å lage noe tl noen du er glad i:)

God helg til deg og dine:)

Vigdis sa...

angående route 66

hvor er de route 66 detaljene fra? og hvordan fikk du til kartet av usa? har ei tante som akkurat reiste route 66 med harley=) ville vært morsomt å lage noe lignende til henne. Svar meg gjerne inne på min blogg: http://happyscrapptx.blogspot.com/

hilsen Texy=)

Aalerud Stall sa...

Hei:-)

Flott scrapping du har gjort! Det ser ut til å ligge veldig mye arbeid bak:-)

Blir nok ikke så kaldt å kjøre bil til Hamar i morgen. I dag har det vært 4-5 kuldegrader og nydelig vintersol! Unghestskuet ble forøvrig utsatt til litt senere på våren, fordi mange ikke ville vise frem "pelsdotter" nå på vinteren...
Er helt enig i det, for min unghest har ekstremt mye og lodden pels akkurat nå, og det er morsommere å vise frem en hest det går an å vaske og børste:-)

Ha en flott vinterferie i Vang!
Klem fra Britt:-)