mandag 4. april 2011

Award

Jeg har fått award av Lynetsmor blogg.



Med awarden følger det en utfordring:
1. Link til giver av awarden
2. Besvare ti spørsmål
3. Gi awarden videre til 10 stk.

1. Hvorfor startet du å blogge?

Fikk lyst til å prøve ut dette og se om noen var interessert i å lese det jeg skriver.

2. Hvilke blogger følger du?

Mange forskjellige. Interiør, mat, ren skriveglede.

3. Favoritt make-up merke?

Ingen spesiell. Det som funker for meg.

4. Favoritt klesmerke?

Det som passer meg.

5. Ditt må ha make-up produkt?

Mascara og concealer.

6. Din favorittfarge?

Blå

7. Parfyme?

Fresh

8. Favorittfilm?

Pretty Woman, Dirty Dancing, Grease....

9. Hvilket land vil du besøke?

Tyrkia

10. Hva ligger på nattbordet ditt?

Leppepomade, bøker

Da skal jeg gi denne videre til ti blogger som jeg liker å følge:

Ingen kommentarer: