onsdag 11. juni 2008

Sommeravslutninger og premie




I kveld har vi vært på 1.klasse avslutning. Barna var kjempeflinke til å synge og danse. Min sønn har ikke alltid vært like glad til å stikke seg frem, men han var med og sang og danset. Han danset Per Sjuspring. Etter underholdningen spiste vi kveldsmat. Alle hadde med seg 1 fat med mat, også skulle vi ha med drikke, kopper og tallerkener selv, men det hadde selvsagt jeg glemt. De hadde servietter og engangstallerkener der også reiste mannen min hjem og hentet noe å drikke og kopper. Det gikk bra til sist.

Sist mandag var det sommeravslutning i barnehagen. Hver avdeling underholdt også viste skolestarterene frem noe av sin underholdning fra skolestarterkonserten. Kjempeflinke unger her også.

Vi har i lengre tid hatt kjempefintvær, men denne uka har det regnet og vært kaldt. Håper på mer sommer vær.

Jeg er med i ukens LO ide på scrapping.no. Jeg vant faktisk mai premien, og den kom i dag. Fine ting som jeg gleder meg til å bruke.

Har egentlig mer å snakke om, men må legge meg nå. God natt!

2 kommentarer:

Lynetmor sa...

Hei, så mange fine bilder :-)

Vibeke sa...

Så flott premie du fikk!!!:):)