torsdag 1. mai 2008

1. mai i dag!




Ja, da er en ny måned begynt. Jeg har hatt tidlig kortvakt i dag og skal jobbe sen kortvakter i helga. Heldig jeg? Mammaen min kom på besøk i dag og hun blir til søndag. Mannen min har kjørt Trollheimen rundt på motorsykkel og de hadde en knalltur. Hørte at Mjøsa rundt regnet bort. De venter vel bare på flommen i neste uke!


Snuppa sliter med ørevondt i kveld. Håper paraceten hun fikk hjelper. To netter på rad har hun skreket og mora helt i ørska. Vært ganske trøtt når klokka har ringt, ja. I morgen ingen klokke på. Alle har fri på dagen utenom mannen min som skal på jobb. Det skal bli godt. Mandag er det hverdag igjen.


Nå har jeg en måned fri på skolen. Noen av mine klassekamerater skal ut i praksis fra mandag. JEg går som privatist og da slipper jeg praksis. Etter jul skal jeg ut i sykehus praksis. For de som lurer, så går jeg komprimert hjelpepleier. Siste kullet som kan kalle seg hjelpelpeier. Nå heter det fagarbeider.


Her er noen flere bilder fra turen vår. Det første er av barna med nye Colorado t-skjorter. Så er det et kaldt bilde fra Beckenridge, Rocky Mountain, og tilslutt et bildet tatt fra flyet når vi forlater Denver, Colorado.


God lang helg til de som titter innom!

2 kommentarer:

?? sa...

Takk for hilsen i bloggen...
Flotte bilder du har tatt...
Klemmer fra ellenk

Vibeke sa...

Hei Kristin!!! Takk for besøk i bloggen!!! Kult at du har blogg også!!! Men nå må du legge ut noe av det du scrapper også da:) Den du la ut for uke 17 var skikkelig flott!! :)

Velkommen tilbake i bloggen min:)