søndag 11. mai 2008

Scrapperier









Min hobby er scrappbooking og kortlaging. I det siste er det kortene som har fått mest oppmerksomhet, men etter at jeg oppdaget uken`s LO ide på scrapping.no så har jeg faktisk fått scrappet litt. Det er en artig hobby og jeg tør å leke meg litt med utformingen. Er ganske tradisjonell. Har jeg først lært noe som jeg behersker, ja da holder jeg meg til det. Legger ut noe av det jeg har laget i år.
Ettersom jeg ikke har scanner som tar fullt 12x12 størrelse, så tar jeg bilder først også legger jeg de inn på maskina mi. Jeg vil etterhvert som jeg lager flere LOer som det heter, også legge de inn her.
Vi har også vært på tur i dag, men omtale av turen og bilder kommer senere. Nå er det tid for en kopp te også senga. Skal på jobb i morgen tidlig.

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Hei igjen Kristin:)

Så gøy å se LOer fra deg!!! :) Når du først er i gang med scrappingen - så blir det maaaange. Ukens Lo ide er en fin måte å få scrappet på. Jeg slenger meg med på mange konkurranser jeg - da får jeg scrappet unna mange bilder. Og jeg tar bilder nesten hver dag - så jeg har maaaange, he he

Ønsker deg en fortsatt flott pinsehelg :)

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Så fine album du har laget! Skulle ønske jeg kunne å scrappe også :-)

Ha en flott kveld!
Hilsen Britt :-)