mandag 23. juni 2008

Sommeren er her.

Jeg er en forferdelig blogger. Går litt langt mellom hvergang jeg oppdaterer, men nå er det sommer og kanskje jeg blir bedre kanskje ikke.
Skal snart på senvakt og det gruer jeg meg litt til. Jobber som regel kortvakter, men dette blir ei vanlig vakt. Været er så som så, men ikke noe regn akkurat nå. Eldstemann er på SFO og minstefrøkna er i barnehagen. Neste mandag stenger SFO og da skal eldstemann være sammen med meg på dagtid.
I helga var det Løkkencup i fotball. Alt gikk ikke som planlagt, men det var en fin dag. Eldstemann låser seg når han blir mast på eller ikke får viljen sin, men fikk da låst han opp etterhvert. Han sto litt i mål også, men da en ball kom hardt i kneet ville han ikke mer. Nå er det ferie fra forballen og det er godt for alle parter.
Ellers så har vi vært på noen småturer, jubileumsfest for Thamshavnbanen, men det skal jeg komme tilbake til senere. Nå skal jeg ordne meg for å reise på jobb.

1 kommentar:

Vibeke sa...

Enig emd deg: Du er en forferdelig blogger - he he:)

Blir herlig med sommer nå:):)
Sina har igjen 2 uker i barnehagen - så skal hun ha en lang ferie - før det er SFO og skolestart:):)

God sommer Kristin:):)