onsdag 23. juli 2008

Det er sommer!

Godt og varmt har det vært i dag, og varmen skal visst vare lenge. Jeg har vært på bytur også har vi besøkt ei venninne av meg og dattera hennes.

Gikk bananas i dag. Brukt en del penger på scrappeting. Har tatt bilde, men bildeskred kommer når ferien er over. Kjøpte også bursdagsgaver og noe annet dill. Vet jeg må til Hamar igjen å kjøpe mer stempelpenner og kartong. Kjøpte noen fine stempler i dag. Gleder meg til å teste de ut.

I morgen skal vi i Amadeusparken og så på hytta. Amadeus parken er en liten dyrepark på Tangen. Den er oppkalt etter en ape de har der. Jeg har ikke vært der siden sommeren 2002, så det er visst forandringer der. Ungene gleder seg i allefall. Søndag skal vi feire bursdagen til ungene.

Veslesnuppa holder på å slutte med bleie. Hun har hatt et uhell siden vi kom, og det var i dag. Bæsjet i trusa si, så den ble kastet. Ellers så har vi vært og besøkt ungenes oldemor. Kort til min kjære nevø har jeg også laget i dag.

Kos dere i sommervarmen, det skal jeg.

1 kommentar:

Vibeke sa...

Herlig med ferie!!! Gleder meg til å se hva du har shoppet!!!
Ha en fin Hedmarks ferie!!!:)