søndag 6. juli 2008

Late dager

Her har vi hatt strålende vær i det siste. Var på stranda med barna på fredag og ja jeg er solbrent. Tenker ikke på å smøre meg selv, så ryggen min er ganske rød. Ungene berget greit, de ble smørt. Tok fri minstesnuppa fra barnehagen. I dag er det grått ute. Regnet har det også gjort. Litt greit med vær forandring, men kan godt bli fint igjen i morgen.

Snuppa har igjen to uker i barnehagen før ferie nå. Jeg har også to uker med jobbing, så skal jeg slappe av. Har arbeidshelg og skal snart avgårde. Eldstemann reiser til Vang på lørdag. Snuppa og jeg skal kjøre han. Han skal kose seg med mommoen sin en hel uke uten foreldre og lillesøster.

Eldstemann har tatt av støttehjulene på sykkelen sin og snuppa hår fått på støttehjeul. Trehjulssykkelen er satt bort.

Ettersom at det har vært så fint vær, så har det blitt dårlig med scrapping. Kommer sterker tilbake en annen dag.

Fortsatt god sommer til alle tittere!

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Herlig med slike dager!!!
Håper dere får det like bra videre i sommmer!!:)

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Ja, vi hadde virkelig en flott tur til Italia! Det kommer flere reisereportasjer etterhvert :-)

Her i Øvre Vang er det litt grått og trist i dag, men det er spådd bedre vær fra onsdag, så da er det store sjanser til at sønnen din får fint vær på ferie :-)

Ha en flott dag!
Klem fra Britt :-)