lørdag 12. juli 2008

Da er jeg kommet til Vang. Turen gikk greit med diverse regnskurer, men det hører vel til når ferien nærmer seg. Ønsker egentlïg finvær til over skolestart, men det kommer vel ikke til å skje.
Mandag begynner NBUs landsstevne, og i år er det i Hoston. Det er ei lita bygd i kommunen jeg bor i. Da kommer det masse folk også håper vi værgudene er på vår side. Fredag kveld skal jeg kanskje utover og høre på Too Far Gone. Gubben har vært med å koblet opp strøm til stevnet og fikk dermed to gratisbilletter til festen. Mangler bare barnevakt til snuppa, men det ordner seg sikkert.
Ellers står siste uke på jobb før ferien på programmet, og nå gleder jeg meg til ferie. Vi skal hit til Vang igjen også kanskje en campingtur hvis svigers får fikset bobilen sin. Turen går da til Namsskogan Familiepark og Sverige. Så jeg trenger finvær framover.
Scrappingen er utsatt til høsten. Fikk pakke fra venninna mi i USA her om dagen. Hun var tidlig ute med bursdagspresanger til meg og ungene. Vi har bursdag 3. og 16. august. Er så heldig at ungene er født på samme dag med 3 års mellomrom. Jeg har bursdag først. Min venninne hadde kjøpt en treramme som hun hadde pyntet og skrevet venn på. Jeg har nå fremkallt to bilder av snuppa og to venninner, også skal jeg til Trondheim på torsdag og da skal jeg på Panduro og kjøpe rammer som jeg skal pynte og sette disse bildenen inni og gi bort i bursdagspresang hvis snuppa blir bedt i bursdag.
Håper alle har en fin sommer!

2 kommentarer:

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Håper du har det fint i Vang, selv om været dessverre er grått og trist... Jeg drømmer meg tilbake til Italia :-) Du har nok rett i at jeg er glad i å ta bilder, fant ut at jeg tok over 300 bilder tilsammen! Fint med digitalkamera, for da lagrer jeg dem på PC`en og så lager jeg fotokopier av de fineste.

Ønsker deg en fin fredag!
Hilsen Britt :-)

Vibeke sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min!!!:)

Jeg prøver å få scrappet 1 LO hver dag jeg:) Enten når Celine sover - eller når gubben pusser opp huset;)

I morgen skal jeg ha litt kaffe og kaker her - litt sånn førbursdag for meg - så jeg håper det blir et gavekort fra Unik da:)