tirsdag 22. juli 2008

Ferietid

Jepp, nå har jeg ferie. Kom til Vang i dag. Det var så godt å se igjen sønnen min, selvom min mor kritiserer nesten alt jeg gjør. Vi skal være her en uke og i morgen begynner programmet. Skal til Hamar å kjøpe bursdagspresanger og på scrappebutikk. Etterpå skal ungene og jeg besøke ei venninne av meg og dattera hennes. På kvelden skal kanskje sønnen min og jeg på Mamma Mia filmen. Torsdag skal vi i Amadeus parken. Har egentlig lyst til å dra på jernbane museet, men vi får se. Kanskje en tur på hytta for å møte Lynetmor. Søndag skal vi feire barna mines bursdag. Ellers så tar vi det som det kommer. Godt å komme bort en tur i allefall. Regner med litt bilde oppdatering her etterhvert.

Må lage kort til nevøen min i morgen. Har alt med meg. Har også lyst til å scrappe bilder mammaen min har tatt av sønnen min og nevøen min på hennes to Osloturer med barnebar. Håper hun har lagt dem over på maskina til pappaen min.

Vi skal på tur med en annen familie også, men det kommer jeg tilbake til. Nå sier jeg god natt.

Ingen kommentarer: