søndag 27. juli 2008

Scrapperier

Her er rammen jeg fikk av min amerikanske venninne til bursdagen min. Skal stjele ideen ved at jeg har kjøpt tre rammer med glass hvor et bilde av min datter og to venninner skal inni også skal jeg pynte litt.
Shopping hos Unik hobby og Panduro. Var på Unik hobby to ganger og kjøpte en del.
Er de ikke søte?
Disse to stemplene gleder jeg meg til å bruke.
Mer shopping Unik hobby.

Kort til min nevø på 6 år. Inni kortet.
Framsida av kortet.

Noen fine bånd.
De siste bildene kom litt i feil rekkefølge, men sånn er det nå bare. Skal ha shoppestopp en stund nå.
Tirsdag reiser vi hjem og det skal bli godt. Har hatt utrolig bra vær, og det er første gangen jeg er på hytta uten å fyre opp. Badet i dag og skal på bading i morgen. Ungene er snart fisker tror jeg.

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Takk for besøk - og hilninger:)

Hvordan jeg orker å scrappe i dette været??? Vi har varmepumpe!!!! Det er helt utrolig deilig inne hos oss!!! Så her er det bare digg å scrappe!!:)

Masse flott du har kjøpt:):)

Merte sa...

Hei. Titter innom fra scrapping.no. Så masse fint du har kjøpt deg. Jeg har selv hatt en liten runde med scrappeshopping nå, og kan nesten ikke vente med å komme i gang å få brukt alle godsakene.

Ha en fortsatt god sommer!!! -meerim